Operations Manager Services (m/v)

Functieomschrijving

Als Operations Manager Services ben je verantwoordelijk voor de correcte werking van de dagdagelijkse activiteiten van de service afdeling.  Uw taak omvat o.a het beheer van de hotline-afdeling, het management van de projectingenieurs/ project managers en ook het beheer van de onderhoudsactiviteiten op groepsniveau.

Die taken worden uitgevoerd volgens de gedefinieerde strategie binnen de afdeling Services.

Taken:

  • De organisatie en het management van het Hotline-team
  • De opvolging en verbetering van het ticketing-systeem
  • De opvolging van de projectingenieurs/projectmanagers op gebied van planning en ondersteuning van technische oplossingen
  • De organisatie en opvolging van de onderhoudsactiviteiten op het gebied van planning, hulpmiddelen, materiaal en rapportage na interventie
  • De opvolging van de financiële resultaten van de uitgevoerde projecten en de onderhoudsactiviteiten
  • Technisch advies geven en voorstellen voor continue verbetering van de installatie van de klant, na overleg met de engineering afdeling
  • Monitoring van de gedefinieerde afdelings-KPI’s
  • Doorgeven van informatie aan de kwaliteitsmanager (onder meer klanttevredenheid en klachten)
  • VGM taken

Profiel

  • Hoger onderwijs in technische richting ( oriëntatie elektromechanisch) of gelijkwaardig door ervaring
  • Minimum 5 jaar ervaring in project management, onderhoudsbeheer of soortgelijke functies
  • Sterke organisatorische en management vaardigheden
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, stressbestendig en flexibel
  • Voldoende assertiviteit om op een goede manier te onderhandelen
  • Basis IT-vaardigheden (MS Office, MS Project)
  • Vereiste taal: Engels, aangevuld door Nederlands, Frans of Duits
  • Bereid om op regelmatige basis naar het buitenland te reizen (bezoek aan de firma’s in de groep

Aanbod

Kies je voor Alvey Group, dan kies je voor een internationale groep met topklanten, waar de hele productie van A tot Z in eigen handen is. Je komt er terecht in een vlakke bedrijfscultuur, waar onze medewerkers centraal staan. Of wat dacht je van glijdende werkuren, 12 ADV-dagen, een aantrekkelijk loon en een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen ( Firmawagen met tankkaart, gsm, laptop , maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering).

Contactgegevens

Graag je motivatiebrief en cv doorsturen t.a.v. Cindy Van Coster (cvancoster@alvey.be) of per post naar Alvey, t.a.v. Cindy Van Coster, Nieuwenhovestraat 18, B-8540 Deerlijk

 

Certificering

Contact

  • Sales +32 (0) 55 33 57 70
    Service +32 (0) 55 33 57 47